♥ New Spek Siap ♥


Assalamualaikum Blog...!!!
Alhamdulilah siap jugak spek yang tukar frame jek hohoohoho bingkai
still okey so gunakan ajek la :p

Memula kata semalam dah siap boleh datang amek so semalam tak
sempat nak pergi so pergi la hari nie bila dah sampai jek sana
SA kata yang aku kena tunggu lagi sejam ehh pehal plak
katanya apa ntah belom siap so merayap la orang punya ramai perrr

 

Alhamdulilah settle for 6 month punya contact lens ^_^
itu pon sweet honey tak dapat aduhaiiii frustttt betolllll
katanya power untuk sweet honey sampai -4.00 jek grrrr
aku sebelah -4.25 frustt maybe di takdirkan evening grey sesuai buat
aku kot tak kisah la so dua dua amek evening grey *Redha jek la*

 

cute case tak banyak stok apa yang aku nak tu tak de *frust*
so nak atau tak amek ajek la apa yang ada walau pon tak secute
apa yang aku nak tak apa la redha so nie case untuk 6 month

Nape 6 month ye lor satu tu 3 month so satu untuk case dia
miahahhahaha berjaya jugak aku dapatkan cute case
tapi still teringin apa yang aku nak sob sob sob

Tak apa satu hari nanti aku nak try tengok kat Jusco Bukit Indah
sebab last aku nampak kat situ hurmmmm nape la susah sangat
nak cari nie pon satu RM7 *mahal ke murah ekk* ????

Okey petang dalam kol 6 lebih pergi pasar malam Johor Jaya
ingat nak cari ikan sebab kat situ boleh dapat ikan fresh and
a bit murah sekali kali nie pergi mahal giler hampehhhhh

 

beli vadey okey la yang frustnya masa tengah makan otw balik boleh plak
tergigit cili kering makkk aiii dia punya pedas macam nak melalak
sejak bila vadey nie ada cili kering setahu aku selama nie makan tak
pernah ada cili kering vegong :(

 

Jagung rebus nampak sedap tapi rasa tak pasti pasal aku belom makan
belom jamah lagik coz malas nak makan nie dah kenyang makan...
tapi kekadang tak suka makan jagung nie terselit celah celah gigi
and malas betol nak makan :p
poyo betol la hohoohohohoho 

 

okey benda palinggggggg aku suka pergi pasar malam Johor Jaya adalah
disebabkan oleh gambar di atas...!!!!
soya bean panas tapi bila dah bawak balik panas tu kurenggg aku suka
yang kalau minum panas menggila tu perghhhh sedappp siotttt
terangkat vuntut  

 

peanut tapi kalau silap amek dapat yang macam nak basi maybe dia
campurkan dengan yang lama kot entah la tak de mood nak makan
sungguhhhhh kalau makan peanut jerawat makin banyak
fakta itu tidakkkk betol

aku nie jarang eat peanut tapi bila dah sampai cukup bulan bukan
main lagik si jerawat nie memunculkan diri beliau stressss aku...!!!
baru kulit muka dapat okey no jerawat tapi sekarang pap pup
pap jerawat naikkkk makin stressss la aku.... 

 

Cari pedal goreng sanggggaaaatttttt poweerrrrrrr
sejak dah balik semula aku memang nak cari pedal goreng pasar malam
kat "new location" tak pernah jumpa pedal goreng kalau pasar malam
mereka pon more jual benda yang berkaitan negara mereka saja bosan

Syukur Alhamdulilah bebas dari duduk sana and aku tak berharap
untuk menetap di sana lagik kalau pergi pon aku nak cari benda
makanan favorite aku jek :p 


Rojakkkk sapa suka makan rojakkk...?????
nie rojak buah kan...????
kalau rojak buah aku tak suka tapi kalau char kuwey or tauhu aku
suka bangettttt ingat tadi kat jusco nak beli tapi malas nak menunggu
orang punya la ramai beratur pon ramai rimas mabuk tapi walau
rimas and mabuk pon redah jugak pergi pasal nak amek spek

Jalan pon jammed menggila entah apa hal pon tak tahu maybe
awal bulan kot ye lah gaji baru masuk then cuti apa lagik bawak
la family anak isteri jalan jalan 

sejak sejak use contact lens dah tak selesa bila use poyo kan
mengegada kan menyampahhhhhhhhh
okey la mau mengacau orang makan gegegegge :p

Bye(>‿♥)

6 Serius Talk:

cik jari manis said...

CJM2! CJM suka mkn rojak..sedaaappp! ^_^

Unknown said...

cute case? xpenah beli punnn
ruginyaaa, nti nk try beli la :)

Unknown said...

hihi biase la tue kalo xdpt ape y kite nakpe y kite xnak tu la yang ade ooohoiiiii..... :D

Amoi Farah said...

Cik JariManis: Heheheh

Huny madu: dulu pon rasa rugi tapi geram sebab cute hehehhe

Cik Amy: Kan frust jugak dapat tahu

Fareto said...

Wah! Pedal n tonkeng ayam myfavourite! :)

Amoi Farah said...

Megat Fareti Asnami Suhaimi: best kan pedal goreng

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!