♥ Kurangggg Ajarrrrrrr ♥

 

AKU BENCI KAU.... I HATE U.... BENCI SANGATTT SANGATTTT
Ya Allah geramnya aku hari ini tahap kesabaran aku dah tak ada lagik
aku tak paham kenapa facebook aku selalu jadi mangsa intipan oleh
manusia bertopengkan SYAITAN......!!!!

Dah lah kepoh intip facebook aku lepas tu reka cerita kata aku post
kata kata demikian kat facebook macam S*AL lah
Ya Allah aku dah tak tahu nak kata apa lagik apa harus aku buat
kenapa manusia bertopeng SYAITAN nie selalu menang....???
kenapa manusia bertopengkan SYAITAN ini aslways menyusahkan
hidupan ku....kerana dia semua ini terjadi....

Apa lagik harus aku lakukan bosan tahu tak bosan
aku tak boleh nak post apa yang aku suka kat facebook
mesti manusia bertopengkan SYAITAN akan kepoh nak M*MPUS
nak tahu semuanya bosan tahu tak....

Rasa macam no life semuanya serba menyakitkan.....
Ya Allah berikan lah balasan setimpal sama seperti apa yang 
manusia bertopengkan SYAITAN ini lakukan pada keluarga ku

Sekarang dia bahagia membuat kebahagian di atas penderitaan
keluarga ku memang 7 keturunan dia bermula mak dia and adik
beradik and anak anak kepada adik beradik si manusia bertopengkan
SYAITAN ini akan menderita tidak akan mendapat kebahagian

Ya Allah aku dah tak mampu nak maafkan tak mampu nak melupakan
walau aku tahu sepatutnya kena maafkan tapi aku tak boleh
mata nie asyik ternampak senyuman suka dia selepas menghancurkan
semuanya bagaimana harus aku maafkan manusia bertopengkan
SYAITAN ini...???

Manusia bertopengkan SYAITAN ini sama seperti peribahasa
" Anjing yang tersepit di tolong lepaskan gigit orang yang tolong"
betol bila manusia bertopengkan SYAITAN ini susah pandai
cari kami untuk menolong bila dah di tolong tengok apa yang berlaku
musnahkan semuanya.....SEMUANYA......!!!!!!

Ya Allah kenapa lah aku rasakan hidup ini tidak adil....
yang jahat always menang tapi yang tak bersalah di aniaya ini
di hinjak hinjak.....
malah makin sedap sahaja mulut si manusia bertopengkan SYAITAN
menfitnah bermacam macam menjaja jaja cerita.....
kenapa lah mana harus ku pergi jauh.....
dan kerana manusia bertopengkan SYAITAN ini jugak telah
membuatkan kami semua keluar dari rumah kami dan pergi tempat
lain tempat orang tempah yang semua serba tak kena....

Apa lagi yang harus aku lakukan...????
kenapa mesti manusia bertopengkan SYAITAN ini sentiasa menang
sentiasa menjaja jaja cerita...????
kalau aku pergi sama seperti dahulu kira kalah....
manusia bertopengkan SYAITAN ini akan menang....!!!!

Dah tak tahu lah nak kata apa lagik dah tak mampu nak
tanggung semuanya cuma sekarang aku cuma mampu
menunggu Allah beri balasan kepada manusia bertopengkan SYAITAN
itu sahaja yang aku berdaya...tak mampu nak melawan dengan
segala kata hinaan kata cercaan kata fitnah.....!!!

Aku akan tuntut apa yang manusia bertopengkan SYAITAN buat
kat akhirat kelak... Tak akan sedikit pon aku tinggalkan
selama berbelas tahun menderita kehadiran manusia bertopengkan
SYAITAN......Tak ada sedikit kemaafan pon...!!!!

Satu hari nanti tahu lah nasib manusia bertopengkan SYAITAN
aku akan gunakan segalanya untuk menjatuhkan mengumban
masa itu aku nak semua orang dalam dunia ini hina and cerca
sama seperti manusia bertopengkan SYAITAN lakukan pada
keluargaku......!!!!

Dendam harus di balas tak ada sedikit pon yang tertinggal
aku akan pastikan manusia bertopengkan SYAITAN ini
menderita....tak bahagia...hidupnya hanya berulamkan air
mata....hidupnya semua serba tak kena....mulutnya keluar
ulat ulat sampah.....!!!!!!

Kalau la aku mampu pastikan dendam ini terlaksana
ketika ini kan bagus.....tapi aku tak berdaya hanya Allah
sahaja yang dapat lakukan semua ini......

Hilang sedikit pahala puasa aku.....
entah la kalau boleh nak ajek aku lempar barang tajam
kat muka manusia bertopengkan SYAITAN
toreh toreh muka dia......!!!!!

Kenapa lah until now manusia bertopengkan SYAITAN
ini masih boleh hidup bahagia hidup gembira hidup senang
walau pon dah banyak manusia lain yang dah di musnahkan
kehidupan kebahagian orang lain....
adil ke hidup seperti ini...??? Adil ker....?????
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

IM YOUR SILENT READER.. awak sabar ye. bukan awak sorang alami benda ni.. sama macam saya juga.. hurmm facebook ni mcm bermasalah sgt.

Amoi Farah said...

Cik Ara: Tak tahu lah nak kata apa lagik.. sy dah penat nak hadap orang yang kerjanya mengintip jek

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!