♥ Birthday Daddy ♥

 

Hari nie birthday daddy......
Happy birthday daddy semoga panjang umur murah rezeki
kami semua sayang daddy

Okey untuk birthday daddy aku bercadang nak buat pancake
so kira gantikan cake lah so mencari mencari resepi kat myresepi
tak mahu gunakan yang instant hehehehhe

so actually kena bangun awal tapi aku terlewat muahahhaha
tapi masa buat tak ada backing powder muahhahahhahahha
yang ada cuma apa benda ntah lah sebab tu bila hasilnya
kureng memuaskan hati sob sob sob frust seeyyyy
dah lah first time buat sekali jadi begini grrrr

 

Tarrraaaa aku masak manakala sis deco
actually aku nak buat letak chocolate syrup then kat tengah tengah
letak apple potong 4 ketul and sekeliling letak banana potong bulat
tapi tak apa lah janji sis tolong sudah hehhehehe

Nampak macam cake ekkk kalau setiap layer letak chocolate syrup
mesti makin syokkk kan kan kan
tapi bukan ku yang deco ku yang masak gegeggege
nanti aku nak post resepi pancake kat blog sebagai langkah
untuk simpan nanti cari tak jumpa

Masa masak angkut lappy letak kat dapur miahahhahaha
so masa nak makan takut hasilnya tak sedap or pahit ker
masa nak makan tu seremmm tapi Alhamdulilah boleh
makan rasanya tak ada pahit or tak sedap gegeggegege

So birthday daddy buat pancake ingat start sekarang nak
belajar buat cake so birthday mum buatkan cake plak
aku nie dah gian jek tengok cake, caramel tapi still
tak pandai lagik tak pe belajar sampai pandai

Esok lusa aku nak mencuba lagik....
bikin sampai menjadi gebuss comel kekekeke
then buat cute cute gegege

So birthday daddy masak rendang daging yummy
memula mum nak buat mee tapi ada bahan tak cukup
nak cari udang laut yang ada cuma udang bela jek
tak pe next time kita buat ehhhh.....

HAPPY BIRTHDAY DADDY LOVE U SO MUCHHHH MUAAHH 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!