♥ Cut Cut Cut ♥


Salam blog hari nie buat kerja giler sekejap....
apa aku buat hehehehhe cuba tengok tajuk tu...!!
apa benda yang cut cut cut cut..??
aku cut apa benda..??

Aku cut hair sampai paras bahu bawah sedikit ehh macam mana tu
rambut aku dah panjang sedikit bawah bahu panjang la dekat middle
so makin lama hujung rambut tu macam aduhaiii nak maki pon dah
tak tahu nak maki macam mana :p
bercabang weyyyy stress beb...!!!!

So tadi lepas mandi fikir ehhh nak potong lah kasi pendek sedikit
so bila tumbuh baru nanti lebih elok sedikit :p
tu yang berniat potong ringan sedikit kepala aku
bila malam nak tidur jek dah start rimas dengan rambut selalu
kena adjust supaya dapat la aku tidur lena hurmmm
last last menjadi jugak aku potong rambut padahal nak biarkan
panjang supaya dapat buat digital perm tapi aduhaiiii
impian hanya tinggal impian so kena tunggu sampai
rambut elok baru boleh buat :p

Mana harus ku mencari shampoo organic ekk...??
aku kureng la use Himalaya gugur pon banyak jugak
tu yang nak mencuba yang lain tapi until now tak jumpa
lagi mana yang bersesuaian hurmmm

Clear memang menjahanamkan lagik rambut....
kenapa ku katakan begitu...???
makin bikin rambut kering and kusut sukar nak adjust
makan masa untuk adjust hurmmm

Susahnya nak mencari shampoo yang bersesuaian....
any suggestion...??? Drop any idea shampoo yang bagus plss....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!