♥ Sleep Mask ♥


Assalamualaikum Blog...!!!
apa nie..??? sleep mask..??? mask muka ker...????
no no no no ini adalah sleep mask yang di gunakan kalau nak sleep
terutama kalau travel macam dalam flight ker...
so boleh tidur lena walau pon lampu ada

Aku rasa aku perlukan ini bila sakit kepala
semalam kena sakit kepala menggila sampaikan kena cahaya cikit
pon dah tak mampu malah makin sakit sangatttt
tak tahu kenapa kena begitu haishhh

Aritu aku jumpa satu blogger nie dia show la pasal benda nie and
cantikkkk bangetttt rupanya kat La Senza ada jual so girly
alamakkk terus rasa frusttt apa pasal aku tak mencari ehhh
or maybe pasal aku tak kisah kot kalau ada cahay pon tetap ZZZZ

Bila semalam kena sakit kepala terus fikir perlukan ini jugak la
aku kalau sakit kepala mesti nak gelappp tak boleh kena cikit pon
cahaya mesti makin bertambah tambah sound macam mengegada
kan tapi tak tahu la kenapa dah lama tak kena sakit kepala bila
sekali kena memang teruk la....

Dalam masa yang sama dah berapa hari pinggang nie sakit sangat
macam menarik narik tak boleh nak duduk lama 
semalam duduk pon dalam 10 minit sakit jugak tadi bukak lappy
ingat duduk la tak sampai 10 minit dah sakit menggila walau
aku letak bantal untuk support aduhaiii kenapa nie...?????

semalam pergi tesco jalan pon sakit macam nyilu menarik narik
iskk tak pernah aku kena sakit pinggang macam gituk
selama nie if sakit pinggang pon aku akan makan ubat and hilang
nie berterusan sakit tak tahu la kenapa sampai jalan pon sakit
sangattt uwaaaa dah kenapa dengan diri aku nie..???

tak kan bila sakit nak amek ubat bila sakit amek ubat...!!!
nanti lelama ubat yang aku makan tu dah tak boleh nak active
buat semua kerja dah tak boleh senang cerita semua kerja aku
tertangguh lah iskkk pinggang cepat la baik...
kerja ku banyak menunggu sedang beratur tahu tak...???
kalau berterusan begini haishhhh payah lah....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!