♥ Seram: Jelmaan Putih ♥

 

Nak story kejadian nie berlaku semalam freshhh lagikkk
bermulanya pada jam 5 lebih masa tu aku baru lepas mandi
tapi yang aku perasan dalam toilet bau punya la busuk
ku tercari cari jugak selama nie tak pernah dalam
toilet ada bau busuk begini hairan jugak
memula ku fikir ntah ntah towel aku tak tapi bila cium
tak ada sebarang berbau pulak so aku diam kan diri

Masa tengah siap nak pakai skincare bibik dok panggil
panggil nama ku siap ketuk pintu aku pon tanya lah nape
so bibik ask aku ada tak pergi toilet aku pon jawab la
tak ada nak buat apa pergi lagik kan aku dah pergi

So bibik pon cakap lah bibik nak pergi toilet tapi fridge
suddenly light blue berkelip kelip bibik pon fikir nape
plak nie masa tengah dok fikir suddenly pintu kena hempas
kebetulan masa aku keluar tu aku renggangkan sedikit pintu

Apa lagik meremang la bulu roma bibik aku suruh lah dia
bagi taw mum so masa mum pergi dapur terdengar lagik
bunyi hempasan pintu tapi slow jek...

Kemuncaknya malam tadi masa buat kerja kat luar nampak
benda putih pompuan dok duduk tepi masa semua dok busy
buat kerja tapi muka mengadap tempat lain si bibik
nie nak sangat tengok rupa wajah benda putih nie tapi
tak dapat walau ada cermin tempat benda putih nie duduk
tetap tak nampak muka ngeri ngeri...

Lepas tu suddenly benda putih nie pergi ke tempat bunga
kat situ ada lah deco deco letak batu batu
boleh plak main kuis kuis batu tu gengam gengam perghhh
lama plak tu bibik cuma tinggi kan suara cakap
cantikkan batu tu and cakap kau dunia lain aku dunia lain
jangan di kacau kami.....

Malam tu sebelom nak melelepkan mata aku terdengar macam
bunyi orang ketuk ketuk siling tapi sekali jek masa tu
rasa seram sangat dah lah malam tadi asyik pergi toilet
jek mujur tak jadi apa-apa....Fuhhhh selamattt

Then penghuni lain dalam rumah kena kacau :(
dah di tutup kipas aircond then di kacaunya
dengan ketuk ketuk sungguhhhh melampauuuu

Aku soal bibik sama ada benda putih tu sama ke seperti
yang kami nampak sebelum sebelum nie and bibik cakap
iya sama so benda putih nie masih ada dalam rumah la
tapi wajahnya memang tak nampak teringin plak nak tengok
rupa parasnya adakah sempurna...??? adakah mengerikan

*Pagi tadi dengar bunyi orang potong rumput tapi tak ada sapa
sapa yang potong rumput pelik*
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!