♥ Chapter 12 of 12 ♥

 

Hari nie chapter baru yang terakhir untuk tahun 2014
ada lagi few more day before kita melangkah ke tahun baru
buku yang baru wala pon kehidupan masih lagik sama
pejam pelik pejam pelik dah pon masuk ke bulan yang terakhir

Secara jujur aku rasa tahun nie masa berlalu cepat sangat sangat
kekadang aku rasa macam ehh baru raya then dah raya lagik
sangat sangat terasa fuhhh dah makin nak hampir ke kiamat ke

Pejam pelik pejam pelik next year aku akan post macam ginik
hakhakhak actually aku berharap agar next year semuanya
akan terjawab entah lah sukar untuk aku luahkan kat sini
sukar untuk aku luahkan apa yang aku pendam...

So mari kita buat kerja giler giler yeaayyy
by the way kan betol aku kata sebulan aku amek masa untuk 
post entry project yang aku buat last month

Kita enjoyyyyy
menikmati hari-hari terakhir 2014
hari hari terakhir sebelom umur aku melangkah ke 25 wooo
sesuatu yang sangat sangat scary 25 *menuju ke alam dewasa*
errr actually more kepada alam tua :p  

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!