♥ Alahaii Lawanya ♥

 

Lamanya yang orang empunya gambar alas storage makeup
kat mana aku boleh carik untuk buat jugak
tapi aku nak color pink hehehehehee
cantikkkkk gilerrrrrr

Dah try tak alas apa-apa tapi macam kosong and suram jekkkk
lepas tu sekarang aku put kertas black dah macam apa jekk
nak carik lah kertas macam ginik flower-flower
so ceria lah sikit kalau tak macam tak de seri

Lagik nak puasa raya nie harus ler decor lawa-lawa
hahahhaa over kooo
well sambut ramadhan pon nak cantik-cantik jugak
bukan time raya jek ^_^

Kat johor aku tak sure kat mana boleh dapat
online pon tak taw kat mana boleh carik hurmmm
tak pe one day mesti aku jumpa jugakkkk
nak try carikk kat popular book store lar
hope ade lar wink wink 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!