♥ Pobling ♥

 

Pobling color hurmmm saja nak try best or tak best boleh gitukkk
jumpa nie kat pasar borong pandan rega RM30 hurmmm
aku syak ianya fake tapi tak apa lahhhh kita try pakai
kang ada rezeki kita beli original pulak

Tapi kan sama jek lah cuma bezanya vibrate dia jek kot
biar lah guna battery 3A sekali derr aku lupa nak beli battery
tapi terjumpa plak battery 3A yang lama tak pe pakai dulu
and vibrate agak slow coz battery tu pon dah low kuikuikui

Nanti lah kalau aku rajin aku beli new battery kalau malas
just use jek lah :p

First day use rasa lah muka macam lain bila basuh guna tangan
and si pobling tapi tak pe kita try use sampai sebulan *kalau rajin*
and tengok hasilnya macam mana ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!