♥ Kerana mu Wahai GST ♥


Aku rasa sejak dah ada GST nie ramai yang complain kan
so aku tak akan sentuh orang complain cuma aku nak cerita
complain aku pulak :p

Sejak-sejak GST semua harga naik melambung
kekadang rasa macam tak masuk akal but as rakyat
biasa apa lah hendak aku bersuara
memang tak akan ada sesiapa dengar pon sob sob sob

Etude house naik over and mac pon naik jugak
dulu lipstick RM62 now lipstick mac dah RM74 include with
GST haishhh macam nak nangis pon iya jugak

Semua serba mahal malah berganda harga before GST
kalau lah GST di mansuhkan alangkah indahnya hidup
tapi semua tu sekadar anganan kosong yang tak
mungkin akan jadi kenyataan

Rasanya dah banyak kali kot aku bebel pasal isu nie
saja nak update lagik untuk stress kan diri sendiri
boleh gitukkk...??

Sephora pon tak taw berapa banyak naik
belom GST di lancarkan every item extra RM10
sabo jek lah  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!