♥ Mask Haul ♥

 

Amek kooo aku beli mask banyak-banyak
4 ketol sudu tu sleeping mask manakala botol tu pulak
ianya berbuih then bila gosok kat muka akan keluar lah kotor-kotor
best aku pakai mum punya hahhahaha

Dulu sleeping mask nie tak sampai jejak belas-belas
after GST amek koo RM12 walaweyyy
sejak GST nie boleh tahan banyak jugak barang etude house naik
bb cream dari 89.90 naik ke 120 gitukkkkk

Loose powder favourite rm69 naik ke 90++ giler kan
baik aku pilih mac jekkk
pakai lah casing dia color favourite aku

Spoon mask tu apa ntah nama nya boleh pakai banyak kali
tapi kena ada tempat simpan lar SA cakap make sure put
dalam botol lah
haishhh sayanggnya nak pakai :p

Yang paling tak syok sheet mask before GST 5.90 after GST dah RM8
aduhaiii frust sunggggguhhhhhhh
esok lusa nak usha mac pulak tengok price over or tak
grrrrr benciiiiiikkkkkkkkkk

Entah bila agaknya nak pakai ekkk
aritu borong sheet mask pon still ada lagik
sekarang malas giler nak jaga muka :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!