♥ Muji Storage ♥

 

Akhirnya impian aku menjadi kenyataan weeee ^_^
aku beli kat singapore senang lah tak payah pergi KL
lagi pon boleh ajak kazen teman wink wink

Bayangkan angkut nie punya lah berat 
aku bawak satu manakala sis bawak satu turun naik bus
kat immigration satu pengalaman yang tak boleh di lupakan hehehehe

Tapi impian aku dah jadi kenyataan happy giler weeeyyyyy
ingat nak beli 5 dan 3 drawer sekali 3 drawer no stock
so tambah sikit baik amek kedua-duanya 5 drawer senang

Lepas tu beli 2 drawer dapat 10% discount yippy
so untung sikit lah 
Alhamdulilah dapat apa yang aku idam-idamkan 

Aku amek gambar nie malam so agak kureng memuaskan gambar
muji drawer chubby box or cubby box gituk nama
aku dah lupa lah huhuhuhu

So impian aku before raya nak ada makeup storage yang
aku impi-impikan dah menjadi kenyataan
Syukur Alhamdulilah ^_^

Now semuanya complete  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!