♥ Salam Ramadhan 2015 / 1436 ♥

 

Salam Ramadhan 2015/1436 buat semua yang mengenali diri ku
dan semua yang pernah singgah, baca & follow blog aku
yang tak seberapa nie

Alhamdulilah kita di beri peluang untuk bertemu dengan ramadhan
tahun nie ^_^

Azam tahun nie aku nak pakai tudung sepenuhnya
moga Allah permudahkan lah hope aku boleh lakukannya

Setiap orang berazam nak puasa selama sebulan kan kan kan
tapi sebagai kaum perempuan agak sukar untuk jadi kenyataan
hehehehe unless if period dia problem macam aku so agak senang
untuk impian puasa selama sebulan tercapai muahahahhaha

Aku Amoi Farah ingin memohon maaf jika terover tulis kat blog
terberlagak or poyo or gedik or benda-benda yang tak elok
aku tulis di dada blog ku 

Seperti ku katakan blog nie sekadar diari memory untuk aku

Untuk stalker yang gunakan blog aku as bukti untuk menjatuhkan
tak pe aku maafkan so next time jangan buat lagi ya
tak pepasal satu entry tu terfamous seketika coz too many orang 
tengok cehhhh wahhhh see terover gedik lagik huhuhu

Salam Ramadhan buat semua yang mengenali ku dan keluarga aku
dan jugak buat semua yang menyambutnya ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!