♥ Kisah Bazar Ramadhan ♥



Tahun nie aku malas nak jejak ke bazar Ramadhan
Alhamdulilah dah 13 hari berpuasa langsung tak jejak pon
kalau dulu first day puasa dah jejak ke bazar ramadhan
carik benda best tapi tak tahu lah kenapa tahun nie malas giler

Aritu pergi bazar ramadhan kat taman suria tapi aku duduk
dalam kereta tak rajin nak turun dengan asap bakar-bakar
lepas tu orang ramai dengan cuaca panas ehh tak pe lah
terima kasih banyak-banyak tak rajin nak join

Bukan apa nanti tengok nie tengok tu semuanya nak di beli
kalau makan habis tak pe lah jugak nie nanti ada yang buang
so sayangkan makanan di buang macam dulu haishhh rugi

Hari apa ntah sis whatsapp ajak pergi bazar majidee jejalan tengok apa 
yang best laju jek aku reply malas nanti mabuk coz orang ramai
wakkakaka tapi memang aku kemalasan sangat-sangatttt

Tapi if aku tak puasa or tak dapat nak puasa hah baru ler
aku ingat nak pergi tapi rasanya tak kot niat nak puasa
sebulan walau pon terbuang satu hari sob sob sob

Yang sehari tu pon aku tak pergi jugak
entah lah malas betol nak pergi bazar dengan orang ramai
lepas tu asap sana sini sesak dada

Aku sekarang lebih suka duduk dalam bilik or tengok cartoon
daripada ikut pergi bazar wakakakka
mum pon malas nak join pergi bazar ramadhan
sama jugak macam aku orang ramai mabuk

Bazar pon harga boleh tahan mahal jugak kan
apa boleh buat sana sini harga naik berkali ganda
bila tanya katanya coz GST hurmmmmm tak best betol.....  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!