♥ Ku Pilih Celcom ♥


Dulu aku ada post kata nak pakai postpaid tapi tak taw mana satu
aku search redone, digi, umobile & celcom
mana paling bagus and paling untung lah untuk register

Memula tanya kat celcom giant then jawapannya sangat tidak
memuaskan hati kecik ku then pergi jusco tanya okey puas hati
then pergi digi tanya bla bla bla sambil pening fikir
tanya redone pon sama last tanya umobile hurmmm

Sempat aku bukak forum lowyat tengok mana paling okey
kat situ best sikit untuk taw segala info

Last fikir punya fikir baik aku register celcom first basic 38
ada 3GB data and 3GB wifi so far pakai okey not bad
cuma use data lah part wifi tak pasal tak jumpa pon sticker wifi
lol tadi search ehh kat jusco giant plentong ada daa
pe kes aku tak taw hukhukhuk

Bahagianya sekarang upload gambar kat instagram pon laju
bukak facebook pon laju siap use map untuk guide jalan
sukerrr gilerrrr

Yang tak bestnya ke sana ke sini kena angkut power bank
battery laju sangat hahahhaha
tapi aku tak pernah lagik share data dengan sis

Untuk yang nie tak ada contrack so bila-bila masa jek
boleh batalkan tapi best apa 3GB RM38 include with GST
RM40.60 kalau tak silap

Aritu sign up kena bayar RM40.60 kot entah lupa
untuk bulan june bill tak keluar lagik ayooo risau plak
aku use email untuk penghantaran bill
kalau hantar surat kena extra caj RM2
huh tak payah membazir jekkkkkk

Untuk plan yang syok ginik harus ler tak akan batalkan
bayangkan baki data internet boleh carry forward
syok kan means sebulan ada 3GB then aku ada balance
1GB so balance tu akan di bawa ke hadapan so total
4GB ikut pemahaman aku beginik

Best aku jumpa plan yang sesuai dengan jiwa aku
untung aku buat research dulu baru sign up hoyeeeee

Number maxis still aku simpan sayang nak buang
cuma nak kena alert lah takut line termination lah pulak kan

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!