♥ Lipidol ♥


Benda berdua nie adalah oil ^_^
yang biru tu facial cleansing oil and yang yellow tu overnight face oil
saja beli nak try best or not
hope best ler :p

Aku tengah try buat double cleansing and oil cleaning method
tapi lepas urut muka use oil aku bilas dengan sabun
feel kering jugak lah then aku pakai moisturizer and overnight oil

Tapi maybe silap step pore aku jadi besar
hurmmm nak kena kaji balik macam mana orang buat pore dia kecik
aduhaiiii masalah betol

Ada buat jerawat mengecut and aku plak jerawat and bekas
jerawat banyak stress beb nak raya nie weyyyy
tapi sekali buat nampak lah bekas jerawat macam pudar
and use overnight oil muka akan smooth

Tak pe carik cara yang betol-betol then tengok hasilnya
dalam masa sebulan hope much better weee

Price pulak kedua-duanya ialah RM24.90 tapi 
semalam ada discount untuk bottle biru tu so price RM16.90

Baca review kata bagus untuk remover makeup
nanti nak try ler ^_^

Aku sekarang tengah amalkan double cleaning
hope skin ku makin better lar 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!