♥ Wabak Denggi Mengganas ♥

 

Deret rumah aku sekarang tengah isu panas
wabak denggi sedang merebak dengan ganasnya
minggu lepas rumah hujung 2 buah rumah then
minggu nie plak row rumah aku kat atas walaweyyyy

Sampaikan 2 nurse and another 1 ahli kesihatan siap bawak camera
datang rumah tanya sesiapa ada sakit tak and di beri langkah
pencegahan elakkan nyamuk denggi

Lepas tu aku bukak story cakap dada nie sampai naik sakit
dengan bau ubat-ubat nyamuk malangnya nyamuk masih ada
masih boleh terbang ke atas ubat nyamuk kelakar kan

Then nurse tu pon cerita sekarang nie nyamuk ada 2 jenis
satu boleh nampak manakala satu lagik tak boleh nampak
and dia pon agree bila aku kata nyamuk dah tak takut pada ubat nyamuk
siap tukar-tukar brand lagik but nothing hurmmmm

Semua nie terjadi pasal kat bahagian bawah rumah dorang buat
apartment 26 ke 36 tingkat sakitnya hati
rumah teres suddenly ada apartment lepas tu sana sini crack
pintu tak boleh tutup dah complain tapi macam tak berhasil

Ada tu rumah dah mendap giler betol lah
rasa macam nak jekkk pindah rumah lain 
so tak de isu nyamuk, rumah retak and mendap
lepas tu tikus sejak dah di ceroboh buat apartment
semua tikus datang ke rumah-rumah sakit seyy hati

Risau jugak kalau nyamuk dah mengganas
cukup lah sekali kena denggi seksaaaa sangat
tak sanggup nak kena lagikkkk 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!