♥ Rubi Lipstick By Cotton On ♥

 

Semalam aku shopping lipstick hoyeee
dah lama aku gian nak beli lipstick banyak-banyak
akhirnya impian jadi kenyataan :p

Tak sangka kat cotton on ada jual lipstick
dorang lelong happy hour so seketol RM3
so apa lagik borong lah color-color yang aku impikan hahahaha
sampai kat cashier orang tu ketawa then tanya borong ke nie
lol i'm makeup lover okey...!!!

So settle wishlist nak beli lipstick baru ^_^

Kak Geeyah pernah cerita pasal rubi lipstick katanya best
kazen dia pakai yang color nude lawa-lawa
then taraaa rezeki aku so dapat beli jugak

Tak sabar nak test one by one color 
so total 9 lipstick and 3 lipgloss
ada color purple, red, pink & orange
ada jugak color mint tapi aku tak beli sebab rasa
macam pelik pulak nak pakai wakakakkaka

Next time if ada lagik then nak beli lagik lar
nak color color yang best
entah bila agaknya aku nak try 9 lipstick tu ekkkk hurmmm.... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

omg ada Rubi makeups. ;~;; tak pernah nampak lagi kat melaka ni. T_T normal price for lipstick tu berapa eh?

Amoi Farah said...

ieyra h: Kita pon tak taw ada sebab macam tak pernah nampak ala sorry dear tak taw lah sebab macam kita kata tadi tak pernah nampak pon sowie

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!