♥ Again Nano Nano Nano ♥




See can use as watch so sesiapa yang tengok pasti 100% ingatkan itu 
watch kalau ler aku masih bersekolah pasti aku akan berbuat demikian 
kekonon watch bila cikgu tak masuk kelas use as mp3 gerek kan but 
itu ler aku dah kerja dah habis sekolah macam mana nak berbuat 
demikian ek..? so jangan nak berangan lahh dedulu time sekolah
mana sempat fikir nak kasi nama kat record hitam baik sangat lah
kekononnya cett podahhhhh....!!!!
tapi memang lah kalau sekali imbas mana nak perasan itu mp3 nampak
watch ajek semua boleh kena tipoo tipooo kan tapi tali watch tu semua
nya plastik so macam tak syok kalau macam leather tu syok cikit lah
tapi aku pergi kerja pon tak pernah pakai jam entah macam tak 
selesa kot lagi pulak kalau nak taw timing aku mesti tengok kat pc
tak pon jam yang ada kat tepi entah tak suker tapi time sekolah ye
aku tetap use jam senang ingat nak beli sebab nampak macam
gerek tapi itu ler susahnya bila nak use mp3 macam tak syok plak
terbatas seyy dengan tali earpiece so tangan pon macam tak
boleh nak gerak banyak-banyakkan urmm apa-apa ajek lahhh
ramainya bebudak sekolah yang dah kahwin and dah ada baby
grr muda giler mereka nikah yang belom kahwin boleh bilang
dengan jari ajek miahhhahahhaa apa-apa ajek lah janji mereka
berbahagia dengan laki and anak masing-masing now time untuk
restkan tubuh badan papai.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!