♥ Airmata Langit ♥


Hujan lebat telah turun dibumi Johor yang boleh membuatkan begitu malas
nak bangun mandi untuk pergi work kalau boleh nak bergolek-golek
atas katil sambil selubung selimut walaweyyy manyak syok lor
lelagi time tu on aircond powerfull lepas tu bilik sejuk-sejuk mak aiiii syokk
kalau hari sunday lagik syok boleh lah terbabas tidur hehe tak pon cuma 
hari cuti aje hah tu lagik best macam pagi tadi aduhaiii malasnya nak 
bangun macam sayang giler babesss kat bantal kat selimut tapi kena
jugak  gagah bangun bersiap-siap pergi work dengan jalan jammed lagik
grrr stress hoccay malas nak sentuh bab tu semua sekarang nie kenapa 
tajuk entry aku nie macam sesuatu airmata langit urmm langit ada mata
ke untuk boleh air mata di alirkan sama seperti manusia ohhh tidakkk sama
sekali saja aje dulu masa kat forum aku suka gunakan avatar now aku carik 
dah tak ada ayat tu pon berkata " I love to walk in rain coz no one know that
i am crying" btol apa cuba kalau time rain tu ko tengah frust ko melalak
macam kena hempuk kena pukul tapi orang yang lalu nampak tak ko 
melalak semua orang akan fikir dah ko jalan tengah hujan so tu air hujan
lah so kalau ko tak nak orang tahu ko tengah melalak sambil tengah2
jalan ko buat lah macam aku katakan itu wawawa kejam gilossss
tapi itu ler kenyataannya now kat luar panas membahang mana aku taw
baru tadi aku turun ari nie lunch Mcd then lepas dah amek lunch naik
balik opis sambung entry nie heheheh okey lor aku mau lunch bye2....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!