♥ Stress sama CPU ♥


Stressnya aku rasa nie dah masuk 2 kali format tahu tak....!!!!
aku tengah tengok blog pasal ipad tup-tup pop critical ajek
memula aku bikin tak endah sebab still can online lah then balik lunch
lepas ajek dari tu pap kosong window semuanya hilang yang ada cuma
home start ajek tak ke stress weyyyy...???
macam nak nanes seyyy dah ler kerja-kerja aku tak dapat nak di selamat
so esok kena start bawak lappy sampai ler cpu aku kuar sepital now
tengah masuk sepital lah huru hara tuannya memikirkannya
bila husband kak tina tengokkan window aku kena virus padahal baru
saja aku baca ada orang tanya lappy apple senang tak kena virus
depa kata tak mudah kena cuma window saja mudah kena cett
sekali window aku yang kena walaweyyyy stress stress aku....!!!!
tapi itu ler padan muka aku sapa suruh pergi search pasal ipad
time tengah kerja habis tengah tak ada kerja apa lagik boleh bikin
search lah carik apa yang patut sob sob sob
abg han demam ermmm hope cepat lah sembuh demam-demam nie
mana lah bagus kan risau seyyy...!!!
malam-malam nie boring lah cerita tak ada balik-balik sama ajek
banyak aku mau edit balik blog nie and detail-detail tapi esok kot
sekarang nie malas plak mana dengan nak update blog mana dengan 
main sms lagik mana dengan notification full story pasal si ochee
ohhh ya next week maybe ochaa dah tak akan bersama lagik
owner ochaa dah nak amek dia dah janji kan takkan nak mungkir
sayang jugak kat ochaa incik daddy tak nak kasi tapi kan dah janji
so payah lah kan tak apa lah kalau de rezeki Insya Allah
ochee akan ada teman haishhh entah bila lahh aku nak edit
settingkan blog nie dengan beberapa detail bila nak edit nie
ler tahap kemalasan aku membuak-buak bagai seyyy
dah ler sekarang nie musim kemalasan tahap apa urmmmm
banyak benda aku nak settle kan tapi belom bikin so entry nie
sampai sini ajek lah ekk coz dah nak kol 12 aku nak settle kan
sedikit kerja lepas tu nak tido dah penat badan dan kepala otak nie...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!