♥ Sawah Padi ♥






Salam semua dapat juga melihat sawah padi yang dah tak ada padi
kalau ada pon cuma few ajek coz musim menuai dah habis masa
bulan pose so kalau nak tengok sawah padi yang penuh dengan padi
kena tunggu bulan 12 baru ada gambar-gambar nie semua di snap
di Bagan Serai,Perak yee aku, Puan mum, abg jan and pak tam
pergi ke sana atas urusan yang sangat merumitkan keadaan
macam-macam kisah mistik yang aku dengar mereka cerita sampai
menakutkan hoccay...!!!
nanti lah aku story part mistik yang aku create tu
perjalanan dari jb ke perak adeyyy tak macam jauh lah plak
nasib baik puan mum tak sakit pinggang and kaki tapi aku
plak yang sakit tapi tak kesah lah janji segala urusan dah
settle cuma tinggal tunggu kesudahannya saja urmmm
harap keputusannya dapat lah seperti yang kami rancangkan
dah penat menunggu dan berharap entah bila lah akan selesai
kebanyakkan rumah semua berlatar belakangkan sawah padi
lagi kalau time padi menguning mesti chantekkan cuma kali
ini kami pergi dah tak ada padi pon so nampak macam kosong
ajek lah macam padang with rumput sahaja kan
cuma air dorang dah tutup ye lah tak ada padi nak bikin apa
ada air kan orang tu bagi taw masa bulan pose baru-baru
nie ada lah pemuda kat situ pi rempit tepi sawah padi hehehe
ye lah belakang sawah padi dorang dah bikin jalan tar so
agak mudah lah untuk traktor-traktor yang menguruskan
sawah padi jalan tapi jalan tar tu jugak digunakan untuk
rempit siap curik sekali lembu kerbau hampehhh betol lah
tu lah ek orang kata bulan-bulan pose manusia nie jugak
yang jadi syaitan dah semua syaitan kena ikat kalau dah 11 bulan
kawan dengan syaitan so bila syaitan dah kena ikat dorang lah
plak yang tukar so syaitan yang kena ikat smile lebar melihatnya
cuma aku tak snap banyak sangat picture malas ahh kebetulan 
batt iphone dah nak kong so tak boleh nak main-main sangat nanti
leceh tapi masa otw balik aku amek video clip permandangan sawah
lepas tu masa matahari terbenam then rumah belakang sawah tak
lupa jugak masa orang exident motor and motor cuma nampak
sorang ajek selamat budak pompuan hidung dah berdarah-darah 
lagik 2 tu tak pasti tapi rasanya hidup kot huhuhu
aku sampai rumah kol kol 2 lebih pagi tadi tu yang masuk kerja 
setengah hari kalau pagi masuk alamatnya aku tidur depan pc
hah pc aku dah okey macam dah malas arr nak search carik apa2
takut terjadik lagi cett apa dahhh laju ajek ehh virus nie makan
ram memory siot nahh sangat mencik mencik...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!