♥ Mengunyah Kunyah ♥

Help me kenapa mesti masuk ajek kol 4 petang mulut nie terasa nak
kunyah-kunyah tak kira lah kalau kerja banyak ke kerja sedikit ker
suka nah dalam mulut nie ada ajek gula ke chewing gum ker tak kira
lah janji ada now aku tengah syok kunyah Candi macam kenyal kenyal
aku beli ari ahad and now dah tinggal 3 ketul ajek bayangkan betapa
lajunya mulut aku asyik mengunyah ajek then aritu kak mai pon bagi
taw kalau kerja kat opis memang mulut nie sentiasa nak mengunyah
saja macam mana nak kurus kalau asyik mengunyah saja nie...??
tadi kan aku baru lepas habiskan pulut panggang 3 ketul aku tak
balik lunch so aku tak tahu dalam tu ada berserta pulut panggang 
so kalau aku tak makan nanti basi so sedikit demi sedikit habiskan
mujur selamat masuk perut tanpa perlu fikir ala basi kan dah membazir
okey point untuk menambahkan berat badan walaupon naik turun tangga
tetap tak kurus macam mana nak kurus mulut asyik mengunyah saja
ada ajek selongkar bag untuk carik ada sweet ke ada apa ke okey lepas
nie penuh lah bag dengan makanan tadi umairah kasi aku roti coklat
so bertambah lah lagik makanan aku bertambah laju lah mulut aku 
untuk makan makan dan makan hanya satu ajek cara untuk bikin
iaitu jangan letak sebarang makanan atas meja jika tidak nanti tangan
akan laju sajak mintak dimasukkan ke dalam mulut arghhhh habis lah
mana taknya betapa banyaknya geng yang rajin kunyah mengunyah
ada ajek port boleh makin tembam ohhh nie kalau diet nak rak pon
tak akan sesekali berjaya sebabnya ialah bila kol 4 petang ajek tangan
dah merayap carik makan nak kunyah-kunyah habis lah tapi kenapa ek
adakah semua yang kerja opis seperti ini...??? atau hanya yang tertentu
sahaja apa lah cara ek nak elakkan seperti ini abis diet aku seyyy
lagik satu kekadang ari sabtu aku masuk kerja tak bawak bag just iphone
and bottle air saja tapi mulut nie macam serba tak kena macam tak de
apa-apa ke boleh mengunyah arghhhh stressnya...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!