♥ Apa ker KEJI ♥



See sengaja aku bikin gambar nie bersaiz besar terkejut jugak lah tetiba
tak pernah-pernah selama 2 blog aku yang kena deleted secara terpaksa
okey malas nak sentuh isu pasal tu just nak sentuh isu pasal nie just nak
story pasal isu shoutmix nie tak nampak ke layout aku nie more gegirl
apa ingat kalau post macam gituk ada ke beboy yang akan call seyes
kalau yang call tu memang entah lah ek tak tahu lah nak kata apa
tapi kalau pompuan nie kena aniaya memang jahat giler siapa yang
buat macam gituk kasihan so tak payah lah call tapi kenapa mesti ada
yang bikin macam ginik ek tetiba ajek aku rasa geli seyyyy
adeyyy menganggu betol aku nak watch twilight dah ler bapak si edward
ensem habis wawawa opssss dah nak sambung balik watchhh....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!