♥ Bubble or Love ♥

Salam semua saja aje bikin tajuk macam nak kena maki seketika hurm
okey rasa macam nak change feejit tu ke color PINK nanti malam aku
usahakan sekarang nie dah kol 5 lebih malas malam nanti nak kena
transfer gambar kotak yang hancur kena air untuk esok kasi hantar
complain haiyyaaa banyak leceh macam mana mereka jaga pon tak taw
lah sangat menyusahkan saja mana dengan kemek mana dengan basah
mana dengan koyak okey bukan itu yang nak aku membebel bebel kan
kalau kita diberi dua pilihan sama ada nak gunakan bubble or love
mana satu yang akan jadi pilihan utama...??
aku malas nak fikir nanti bila dah bosan tukar kalau tak bosan tak lah
tukar tapikan bila tengok layout blog aku alahaiiii sodih sangat...!!!
niat dihati nak cantikkan blog tapi fikir balik nanti buatnya dah bosan
tak ke rugi duit aku huhuhuhu okey sampai bila aku nak stay dengan blog
mungkin satu hari nanti blog nie pon akan terbiar terbengkalai
mungkin ya mungkin tidak itu saja mungkin blog nie dilupakan dan dibuat
lain mungkin entah mana tahu akan datang kita sendiri pon tidak tahu kan
banyak sangat lah aku membebel entah apa-apa dah tak de apa-apa pon 
banyak yang melalut-lalut karang makin aku type makin merepek-repek
sebelum jadi macam gitu baik aku kasi titik noktah

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!