♥ Seram:Belalang Atau Sebaliknya ♥



Agak pelik melihat belalang ini rupanya tak seperti belalang normal apakah
ianya agak-agaknya ye..??
sepanjang TF dibuka tidak pernah pon jadik seperti ini perbuatan khianat
or si belalang ini menumpang sempat gak aku belek-belek muka kaki
tapi part kaki memang pelik manusia-manusia bila akal letak ke tepi
semuanya mahu disihir andai benar mereka hantar belalang nie untuk
bikin benda tak elok pulangkan semula pada dia dan belalang nie
dah pon pihak kami buang ke tempat-tempat yang sepatutnya kami
tak patahkan kepalanya ilmu didada tidak mencukupi jadik kalau
kami berbuat demikian alamatnya mati lah kami so just buang dengan
mengatakan balik semula ke tuan yang hantar and kalau itu bukannya
benda tu pergi lah jangan kacau dah macam kulit jagung seyy aku tengok
Ohhh yaa sapa-sapa nak kasi cerita seram mereka untuk aku siarkan kat
blog pon boleh kalau nak promosikan link blog mereka sekali pon boleh
aku menantikan korang send email kat aku mengenai kisah seram korang.
p/s: Pagi-pagi lagik orang pecahkan main air haishhh kenapa lah manusia
nie hasad dengki tak pernah surut-surut.. :(
p/s 2: tengah menunggu korang send email kisah seram korang...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!