♥ Rambu-Rambu ♥








Chantek-chantekkan case iphone 4 nie rega pon chantek jugak
tapi mujur kat holiday plaza (sapa duduk johor tahu lah kat mana)
ada satu kedai nie dorang amek stok case nie semua dari korea chantek
depan belakang dilindungi pakai pon happy dah lama aku carik taw
tapi semua kedai belum jual lagik sob sob sob sob
kat web rega hampir dan ada yang lebih dari 100 ++ terdiam jap
tengok rega-rega tapi kedai tu jual 30++ and aku dapat rega RM30
okey lah janji tak kena bayar sampai beratus-ratus
aku punya design belakang lebih kurang macam gambar last tu
ada yang bear with ribbon tu chantekkan baru satu hari pakai
ribbon tercabut wawawa aku memang ganas lah tak boleh use yang 
timbul2 nanti sekejap ajek lepas tu mesti jahanam tercabut lah
nie lagik bling-bling yang bird tu chantek tapi nanti tengok lah
mesti jahanam punya tak satu hari dua hari pasti akan jadik
entah lah lagik yang gambar flower tu chantekkan kalau yang itu
aku tak tahu lah berapa lama boleh bertahan kalau aku guna
sis guna belom pernah aku tengok diamond batu-batu kat tepi tercabut
kalau aku rasanya tunggu lah dalam 3 hari gituk pasti tercabut tu yang
malas nak beli rambu-rambu walaupon aku bekenan sangat...!!!
ingat nak pergi carik lah lagik nanti mana taw tak lama lagik ada
kedai yang lain plak amek stok so lepas nie dah boleh smile lor
okey-okey dah tahu apa code untuk jenis case seperti ini namanya
ialah shinzi katoh series iphone 4 case dari korea cuma tak pasti sama
ada yang jenis yang aku mention nie depan ada sekali atau cuma back
saja aku suka use case macam ginik chomey ajek tak berapa suka use
normal plain suka corak ginik flower-flower unik-unik entah tapi suka
cuma boleh bertahan hanya 2 week kemudian change yang lain tu aje
yang akan selalu aku buat cuma masa bulan pose tu jek sebulan aku
use gambar garfield hahaha yang case raya gambar tajah tu pon 
2 week ajek kemudian simpan sayam nak use lelama hekekekkeke
okey-okey nama yang sebetulnya ialah jeng jeng jeng jeng jeng
korea cocoroni case for iphone 4 bila search kuar seperti gambar
di atas yang tu aku cilok kat fesbook tapi aku malas nak kasi
credit okey yang ini baru case yang ari monday aku beli nie hah



aku beli yang color pink now tinggal bear without ribbon kahkahkah
aku nak pergi mencari case yang ini aritu terkeliru nakkan ice cream
tapi nakkan jugak yang bear so nanti ada extra aku pergi beli




Yang ini tak ada rambu-rambu just bese-bese ajek so kalau use pon still
can smile tak perlu mau risau huwawawa sweet ajek sekali pandang
dua kali pandang dah jemu huwawawawawa
nanti kalau post bebanyak pengsan plus pening tengok dah ler semua
chantek-chantek uwaaaa koyak lah duit poket kalau nak beli semua
design...!!

2 Serius Talk:

♥jiehaa♥ said...

cute.........;) , nak jugak .

Amoi Farah said...

cute memang cute huhuhuhu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!