♥ Birthday Didi ♥








Entry yang dah lama nak bikin tapi belom bikin coz malas nak transfer 
gambar nie bila tengah free sementara nak menunggu twilight esclipe so 
bikin entry dahulu okey nie yang masa hari selasa 20.09.2011 birthday 
didi  tu lah bila balik work ajek malas dah nak bukak lappy and memory 
card pon kat rumah so malas lor nak transfer karang takut terlupasss so 
diam-diam ajek tunggu semalam aku marathon novel 2 buah puas hoccay 
kol 2 lebih baru lelapkan mata okey sambung balik story celebrate kat TF
lepas magrib baru gerak dari rumah sempat jugak lah charge batt camera
supaya nanti time snap snap tak ada lah batt kong gambar didi aku tak
letak  kat sini biarlah cuma gambar cake yang pinkiey ini sahaja ice cream
cake  setoberry hurmmm nie tak full ice cream campur with sponge cake 
kalau full  masyuk lah jugak tapi itu ler cepat muak and cepat cair sebab tu
bila ada sponge cake so tak de lah cepat sangat cair sekarang nie didi dah 
berumur  10 tahun dah besar pon dah pandai melawa dah pandai 
berangan  nak sangat si Justin Bibir menjadi special boyfriend amboiiii 
makcik sendiri  belom ada  special boyfriend anak buah dah jalan duluk so 
dia suka ikut style rambut si selena gomez nasib baik tak mintak birthday 
present justin bibir  kalau tak  haishhhhhhhhhh aku belikan present 3 case 
iphone okey settle  1 reindeer  1 rabbit and another one is panda settle tu
pon  babam dah kata  birthday  present nak jugak 3 case orait senang 
dah tak  payah pening-pening  nak fikir  nak belikan apa tapi skrg nie
kena fikirkan plak nak beli case apa  yang sesuai  untuk lelaki takkan 
aku mau belikan yang jambu-jambu lah plak kan tak macho lah plak 
kan tak apa lah nanti  kena carik yang mana case yang macho tak 
jambu aku sekarang nie tengah nak carik case untuk nano nano takut
belakang calar balar dah ler aku nie pengguna yang ganas urmmm 
carik kat holiday plaza tak jumpa lah plak kalau ada pon ipod yang
generation lama urmmm
nak try merayap carik kat City Square lor tapi itu ler ada lesen tapi
tak berani nak drive sampai ke bandar huwawawa....
adeyyy aku terlepas 3 minute padan muka aku okey lah nak watch
bubye~

2 Serius Talk:

Misz CoCo said...

awk dah tuka lah bukan justin bieber orang lain

Amoi Farah said...

motippp post lama nak di comment....??????

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!