♥ 7th Generation ♥


Seperti korang tahu bahawa bulan lepas pihak Apple telah beritahu 
pengeluaran produk baru mereka seperti iphone 5, ipod touch and ipod nano...
mp3 player aku suka produk apple best sesangattt yang paling penting boleh
caj use plug so kalau travel tak perlu untuk bawak lappy semata-mata
nak caj mp3 player first aku terjebak dengan mp3 player ialah
ipod nano 5th generation jauh beb aku beli kat Dubai color PINK
masa tu banyak sangat color cantik-cantik tapi amek yang kecik jek
so bila dah ada 6th generation aku amek graphite tak tahu nape tak nak
amek color pink poyo kan ingat nak change color ahh tapi bila tengok
pink ohhh kenapa dulu aku bodoh pilih color graphite and now keluar
yang ini terasa seperti nak beli ajek satu tapi hurmmm check pocket
nipis cantek sangattt sangattt yang ini ada 16GB kalau dulu diberi 2
pilihan sama ada nak 8GB or 16GB so yang ini cuma satu pilihan and
harga RM529 jangan tanya yang dulu aku beli berapa coz dah luper
so tengah berfikir rasa macam nak beli boleh jadikan wishlist birthday
present nie ada masa lagi untuk mengumpul duit tak kan lari gunung
dikejar bebehhh yang ini ada tambahan function iaitu ada bluetooth
so kalau use headphone yang ada bluetooth can use tempat caj pon dah tukar
maknanya kena beli caj iphone la kalau nak gunakan walaupon tak beli
iphone 5 kalau nak color red kena beli online tapi aku nie spesis yang tidak
ada kesabaran hurmmm so better aku beli kat switch kat new location
tak ada machines yang ada cuma switch aje tak apa la janji ada Apple
so belikan untuk diri sendiri time birthday sendiri nanti so lagik bestt
nie berangan ajek taw berharap agar tahu selok belok jalan kat sini
so nanti time my birthday aku boleh pergi and beli weeee
okey apa cehhh padahal lama lagik tapi berangan sampai ke bulan
Insya Allah kalau ada rezeki akan berjaya juga aku perolehi Amin.... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Khalilah said...

Mudah-mudahan termakbul hasrat;)
Salam kenal...

Amoi Farah said...

terima kasih mudah-mudahan & selamat berkenalan terima kasih sudi komen :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!