♥ Favorite Perfume ♥



Korang suka tak kumpul perfume...??? aku suker sangatt lelagi kalau botol
tu super duper kiut miut mesti lagik suker tapi selalunya botol cun habis
tapi bau haishhh fening giler....!!!
dalam bebanyak perfume yang aku ada paling aku suka sangattt ialah
miss dior blooming bouquet baunya adalah super duper sweet sangattt
dah 2 kali beli botol kecik so always asyik gunakan and dah finish lah
disebabkan bau sweet itu yang aku jadikan perfume nie sebagai perfume
favorite aritu aku silap la masa beli botol besar tu nape aku tak nak beli
sekali dengan botol kecik sebab botol besar memang letak dalam laci
untuk kegunaan rumah so kalau keluar stay 2 or lebih malam ley bawak
yang kecik nie nak menghangkut sekali yang besar leceh lor
sebab masa tu tak terfikir hampehhhh....!!!!
kalau korang perasan la miss dior nie ada 2 jenis satu just miss dior saja
seperti gambar di atas manakala lagik satu ialah miss dior cherie
aku suka yang miss dior macam gambar di atas tak suker yang miss dior
cherie kalau sekali pandang memang sama so kena berhati-hati di situ
sebab aku rasa dulu pon aku tak berhati-hati jugak nasib baik hidung nie
masih kenal bau yang sama kalau tidak confirm yang lain coz ini adalah
fakta aku beli miss dior yang lain aku mati-mati ingat sama sekali tengok
lain hurmmm menyesal lar pulak haishhh haishhh haishhh
tapi walau dah salah pon nak tak nak tetap gunakan so lepas nie memang
kena berhati-hati di jalan raya la jawabnya hikhikhik
jika tidak akan terasa menyesal dan duit pon selamat terbanggggggg
fly fly fly......

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Khalilah said...

Perfume asyik main tuka je... takde specific. neway, bentuk botol minat jugak. tp yg penting bau mesti best! ;)

Amoi Farah said...

ye betol tu yang penting baunya syokk and orang sekeliling kita pon tak pening... ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!