♥ Pagi Yang TingTong ♥


Dohhhh aku mati-mati ingat hari nie hari tuesday padahal tadi ada post kat
twitter salam jumaat apa ke tingtong ler aku nie...!!!!
apa kena ntah la.....

korang tahu tak bila diri sendiri paksa untuk tunjuk rasa happy rasa bahagia
macam mana rasanya hah macam gituk la aku rasa sekarang nie
walau aku cuba kuatkan hati kata dorang happy ketawakan tengok kesedihan
kitaorang tapi tetap sukar Ya Allah rasa macam nak hempok jek dorang untuk
kasi sedar bodohhhhhh.....!!!! ada akal letak kat lutut dulu bukan main pandai
cakap sekarang masing-masing kena kat batang hidung sendiri....
walau aku cari kat youtube ceramah pasal disebalik ujian tapi aku tetap
rasa nak maki kaw-kaw jugak kat dorang baru rasa macam puas....!!!!
entah la weyyy nak kuat tapi rasa macam dah tak kuat kalau aku jatuh
mereka gelak puas haishhhh aku rasa aku dapat debik sekor sekor tu puas
tak pe hari nie korang gelak ketawa suka tunggu nasib korang lepas nie
korang plak melalak meraung-raung bagai ini sumpahhh aku...!!!
Ya Allah kuatkan diri aku paksa diri ku agar aku boleh terus menerus
ketawa terbahak-bahak gembira tanpa ada sebarang paksaan dan
memaksa mungkin kalau korang baca korang boleh senyum tengok tapi
aku nak korang tahu lepas nie tunggu nasib korang....!!!!!!!
main smurf village lagik bestt dari layan perasaan bodoh nie......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!