♥ Seram: Kena Kacau ♥


 Hari nie di tengah siang hari aku mau story pasal kisah kena kcau
bila berpindah ke new location makin kerap sejak dua menjak nie
masa memula masuk tak de kena kacau lepas seminggu satu persatu
memula tidur bawah then ingat tidur atas ler malam tu aku baru lelap
then dengar macam bunyi orang hempas pintu aku pon WTH memekak
aku baru nak tidur agak-agak lar weyy bising siot tapi mata nie buka
jugak tengok pintu tapi tak ada apa-apa aku pon malas layan sleep
selepas kejadian tu nampak kelibat lelaki bogel keluar dari bilik air
menuju ke pintu nie kat bilik yang kami tidur ler so malas tu buat tak
tahu ajek la sampai ler satu hari masa tu magrib ada kat atas then
nampak kelibat lalu apa lagik meluru turun kelam kabut tak pandang
kiri kanan lepas jek kejadian tu terus hangkut semua reta karun
yang ada kat atas bawak turun bawah pasal takut n dah tak nak
naik atas punya pasal gila kentang betol ler malam esoknya
lagi gilakkk kentang aku tengah makan masa tu malam taw then
suddenly pintu gate and pintu terbuka seperti manusia sedang
buka pintu perut dah kecut darah nie jangan cakap dah kering habis
terfikir habis ler nyawa malam nie takut pembunuh ke perompak
ker itu jek dalam fikiran aku then cepat-cepat tutup pintu and kunci
bila jenguk kat tingkap tengok kucing tu yang fikir haishh takkan
kucing boleh tolak pintu macam manusia tolak pintu masa kejadian
tu internet baru pasang taw so aku tengah melepaskan gian ler
kejap before magrib aku ada dengar bunyi kat atas bunyi orang
tarik menarik kerusi so masa tu abaikan jek kejadian nie few
hours before pintu terbukak so masa tengah online tu memang
dengar bunyi kerusi tarik secara sayup sayup so aku pon apa lagik
bukak youtube bukak lagu kuat-kuat gila kau melawan weyy makin
aku kuatkan volume makin kuat benda tu tarik kerusi sampai
kesudahannya bila sekali kerusi tarik dengan kuat and seram apa
lagik melompat aku naik ke tilam kelam kabut tutup lappy
disebabkan mata belom nak lelap macam-macam bunyi aku dengar
macam nak menangis pon ada apa lagik zikir jek sampai mata lelap
before this memang ada lah sekali tu aku dengar bunyi hempas pintu
tarik menarik semua yang aku dengar tu sama macam bunyi masa
duduk kat hotel so aku abaikan dengan fikir mungkin sebelah
menyebelah pernah sekali tersadar then nampak orang serba putih
tengah solat haishhhhh lepas tu adakal tengah malam nampak
orang dalam rumah tengah naik tangga pergi naik atas sekali
bila tengok sebelah orang yang nampak tu sedang tidur and pernah
sekali nak bangun nak solat sekali dengar bunyi orang mandi kat
toilet mandi guna baldi tu kalau hati kering boleh la pergi tengok
setelah di siasat katanya ada "penghuni" lain dikatakan cik pon
so kalau lelama memang tidur kena alih-alih rasanya pasal nie kot
si penyewa yang lama kejap ajek lepas tu terus pindah mungkin
kalau kacau-kacau okey lagik tapi kalau dah kena alih-alih siapa
yang nak walau mata nie sentiasa nampak kelibat-kelibat
hurmmm dulu ingat internet nak letas atas bila dah kejadian itu
tarik wayar so aku kasi taw abg internet tu reason la muka dia kecut
cehh baru gitu dah kecut belom nampak lagik belom kena kacau :p
dan ini yang terbaru kejadian malam tadi baru mum story mum tersedar 
dengar bunyi rantai buka gate kemudian mula bunyi bumping ball bunyi 
agak lama jugak bunyi macam budak-budak sedang bermain ball gituk la
sampai ler bila dengar macam orang tutup pintu rantai gate terus
senyap haishhh dah start balik kacau mengacau nie grrrr sepak gak
aritu lepas dah kena kacau kaw-kaw dah senyap nie start balik hurmm
rasanya memang rumah nie dah lama menyepi lah sebab tu benda tu
dah sedap duduk and tak nak kuar malah kacau siapa yang masuk
entah la rasanya better cari rumah yang lain dari asyik terus menerus
dikacau malam nie tak tahu la nasib kena kacau atau pon tidak grrrr
sabar ajek la gereeemmmmmmmm.....!!!!

p/s: nie kejadian diri sendiri ada lagik banyak tapi tak berani nak type
malam hari nanti la satu hari nanti aku post maybe aku akan draftkan
so just post ajek kan kalau korang nak kongsi kisah korang pon boleh
just email ajek kat aku so nanti settle deyy... tapi tajuk tu make sure
ada post begini "Seram: tajuk korang"

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!