♥ Teringin Nak Buat Begini ♥



Teringin nak buat begini nak buat begini kena jailbreak iphone baru boleh tapi
masalah utama ialah aku takut nak jailbreak iphone aku :(
dulu aku pernah kata dengan wong yang tahun 213 aku akan jailbreak iphone
aku hahah now dah 2012 and wong pon dah berhenti and kerja tempat lain plus
wong pon dah selamat kahwin so sampai sekarang tak berani walaupon
iphone aku dah habis warranty terhengin sangat nak buat tapi apa kan daya
lagi lepas aku ada dengar wife kazen aku kata sejak dia jailbreak iphone dia
terus rosak ohhhhh no tidak akan sesekali la jawabnya walau wong cakap
dengan aku tak akan rosak la phone okey jek bermacam-macam wong kasi
tahu aku kesudahannya sampai sekarang aku tak buat bukan apa aku takut
phone aku rosak giler sayang woiii beli cikit punya mahal nak rosakkan
sekejap ajek tak per tunggu iphone 5 nanti cehhhh iphone 4 pon tak berani ada
hati nak buat cettt tapi cantikkan kalau tengok kat instagram lagik la ramai
yang buat hello kitty theme kat iphone macam-macam ada tu yang line apa
use tu dia change kepala hello kitty besttt teringin nak buat macam gituk
tapi takut bukan apa takut rosak ajek kalau dah rosak haishhh melalak
lah jawabnya dah ler aku nie spesis yang takkk sukerr kalau handphone
rosak sebab lecehhh sesangggaaattttt nie zaman smartphone akan datang
tak tahu lah macam mana phone mana-mana pergi phone paling latest semua
touch screen now aku rasa paling lambat nak sms kalau phone ada keypad
kalau dulu laju jek tapi skrg slow so lagik suker kalau touch screen poyo
betol maybe pasal dah biasa kot terfikir mau jailbreak lor iphone ku...!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!