♥ Makeup Storage ♥

 

 

 

 

 
Sumber di atas semua dari google.com Makeup Storage

Hye semua tadi siang aku tak ada kerja so aku google la pasal bedroom
macam-macam design semua ada boleh ceduk idea dari situ mana tahu
nanti boleh buat kat room aku di new location *angkat-angkat kening*
serius best giler kan gambar-gambar di atas tu teringin nak buat macam
gini aku dah save gambar-gambar nie semua nak jadikan panduan
untuk akan datang so i can buat macam gini lor
jadi tak ada lah makeup aku terperap dalam bag makeup so bila buat
begini baru aku tahu apa saja barang makeup aku *kenyit mata*
nampak kecik kan laci-laci tu tapi tak sangka boleh sumbat makeup
bebanyak ada tu iskkk meroyan aku tengok lawa-lawa and banyak
giler terus fikir nanti nak buat macam gini and nak kumpul makeup
banyak-banyak lah cehhh berangan padahal keluar pon tak pakai
make up cuma pakai bedak baby johnson jek kuikuikui
nampak tak tempat letak brush tu haiseyyy aku dari sejak pergi kedai
sephora suker tengok tempat letak brush tu cun habis so bila dah
tengok macam gini makin berkobar kobar semangat aku nak buat
macam gini cuma yang memeningkan aku kat mana aku nak cari tempat
yang untuk bagi-bagikan make up tu and mana nak cari benda yang ada
dalam glass tu jek fikir lepas tu mana nak cari meja seperti itu hurmmm
cantikkan and kalau dah susun dalam laci adalah sangat kemas and
tak nampak berselerak pon lepas tu nampak teratur hurmmmm
kalau dari dulu aku tahu benda nie confirm aku reject buat meja pc
mana aku tahu boleh buat secun seperti ini kan tapi payah gak coz
leceh gak reason dia biarlah rahsia karang kalau aku type jadi kecoh
sekarang nie baru aku tahu apa function meja seperti ini dulu aku siap
kutuk kata ala bukannya laci tu boleh letak apa-apa pon lepas tu
semua barang kena letak atas meja leceh ahhh dedulu kan rock now
kekonon nak tukar jadi feminine poyo kan kuikuikui
cuma perfume jek tak boleh nak sumbat kat laci ye lor laci dah full
dengan make up mana mau sumbat so kena ada banyak-banyak laci
kat tepi-tepi la ekk kekekeke comey tak sabar nak wait buat semua ini
kalau jadi Insya Allah aku akan post kat blog INGAT KALAU JADI
kalau aku tak post tu means tak jadi LOL
ada banyak impian aku moga semuanya terlaksana Amin
hey kalau diberi peluang korang nak buat seperti ini tak...???
aku rasa dah lama tak make up kaw-kaw then buat photoshot
dulu selalu buat now macam dah malas and tak de member nak ajak
and dulu aku suker tengok tutorial make up then try buat ikut serta now
dah lama tak buat haishhh rindu nak buat semua itu boleh tak nak
start buat semua itu di new location...???
tapi barang make up separuh masih di old location tinggal kena tunggu
lama lah jawabnya ohhhhh ku berharap agar impian ku akan menjadi
realiti Aminnnnnnn

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!