♥ Bosan Bosan ♥


Jujur ehhh aku bosan menyampahhhh dengan manusia yang tak habis habis
kepochi lala land mengenai kehidupan aku lepas tu fitnah macam-macam
hancurkan segalanya kalau korang la di tempat aku korang menyampah tak??
segala fesbok aku di sekodeng satu persatu lepas tu menyamar jadi guna
account lain haishhhh menyampahhh lepas tu pura-pura post ada bersama
aku sial tak...?? padahal aku tak de pon dengan dia...!!!!
haishhh tahap gerammmm aku nie dah tahap maximum rasa macam nak
hendakkk kuat-kuat jek orang yang kepoh dah ler kepoh fitnah macam macam
dah tu siap hancurkan segala kebahagian aku....!!!!
benci tak weyyy...??? nie aku dah tak tahu la ntah-ntah dengan semua orang
fitnah macam-macam tak apa Allah ada tunggu la Allah balas segalanya dari
A sampai ke Z ntah-ntah blog aku nie pon dia sebuk nak tengok and amek
tahu dengan orang bukan main bawak mulut kata benci salahkan aku
tapi kepoh lala land nak amek tahu kehidupan aku masih berjalan seperti
biasa apa ingat aku takut...??? pergi M*M*US lahhhhhh
makin kau kepoh makin sedapppp aku menyakitkan hati kau....
selama nie aku diam kau pijak-pijak kan tunggu aku meletup nanti masa tu
tahu la nasib kau...!!!!
dari dulu sampai sekarang entah la ehhh aku rasa nie mesti dia jelez giler
dengan kehidupan aku tu yang orang kepoh lala land nie tak habis habis
nak buat macam-macam sedangkan sedikit pon aku tak kacau hidup mereka
agak-agak la kan tak apa fitnah la bebanyak sila sila kan kat akhirat nanti
jawab la dengan Allah and aku akan menuntut bela di akhirat nanti atas
apa yang kau fitnah....

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Rawlins GLAM said...

mak saya kata, kita mati pun orang akan kutuk

So lantak la diorang nak kepochi ke
biar dia buang masa dia
yang penting, kita jangan jadi macam dia
Singgah entry kita

Amoi Farah said...

Hmm payah manusia spesis macam gini....

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!