♥ Murah...Murah...Murah ♥


Apa yang murah...murah...murah tu ehhh...??? seperti korang tahu aku nie
giler dengan handphone lelagi iPhone and blackberry hukhukhuk
kat sini bb adalahhh sangattt murah and jual pon macam nokia basic jek
haishhh terasa tangan nie nak mengapai ajek bb torch dah ler idamkan si
bb torch tu tak pe ada rezeki memang aku akan mengapai jugakk hikhikhik
tapi bb nie leceh la bab pakej-pakej kalau digi unlimited rm25 every month
aku dah tengok pakej BIS hotlink tu lagik mencekik darah haishhhh
itu satu jekkkk leceh si bb nie kena use BIS tak ley use sama macam
iphone kalau boleh use perghhhh i like....!!!!
tapi kekadang kiut miut jek tengok orang pakai bb lepas tu deco-deco
ehh begitu jugak dengan iphone dua-dua suka tengokkk tapi aku palinggg
menyampahhh bila orang kata bb nie orang indonesia suker...!!! so bila pakai
alamakkkk tapi kalau perhatikan orang indonesia yang kaya giler tu dorang
nampak sweet jek bila pakai kebanyakkan yang kekaya tu cun cun habisss
lepas tu lagik satu jangan harap aku boleh use handphone tu sampai rosak
aku nie jenis suka tukar-tukar phone aku pon tak tahu nape tapi aku suker
and aku cepat muak kalau pakai satu phone tu sampai bertahun-tahun
hikhikhik okey apa kumpul handphone daripada kumpul BF....!!!
bosannya malam nie nak main game tapi tak tahu nak main game aper
grrrrr nak pergi mengacau orang la
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!