♥ Etude House ♥



Aku pergi beli BB Cream dari etude house dari before raya nak beli coz
macam teringin nak try bb cream yang kekonon made from korea itu
yelah before this kan use bb cream maybeline so sekali sekali mau tukar
selera mana taw kot-kot yang ini nampak wahhhh cun habis *gedik*
so beli lah mineral bb cream rega rm90 so dapat ler few thing free gift
botol tu kiut miut kan hehehe simpan dulu karang dah dapat rumah
lain baru use so botol blue tu tone kalau tak silap entah lupa then yang
dapat plastik white tu lagik tak ingat apa benda coz exited pada bb cream
and botol motipppp then and sample apa entah tu nak try deyyyy
aku ingat nak try loose powder tak apa next month plak try nie ada yang
suggest pakai apa benda ntah kasi nampak power tapi malas ahhh
haishhhh nie la kalau beli mouse murah sakit hati betol bikin perangaiii
tadi aku dengan rasminya dah belasah starbucks kat new location
apa pasal sangat tawar....??? kureng sangattttt sangatttt taw.....
tak kan kalau nak minum starbucks kena lari balik old location merepek 
okey....!!!!
hey hari nie dah sebulan kami berada di new location sekejap ajek kan
masa berlalu hurmmm.......!!!!!! nak pergi youtube cari tutorial pasal bb
cream yang baru nie meoooowwwwwww

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!