♥ Water Marble ♥



Haiiishhhhh teringin nak buat macam gini lahhh.....
nie semalam aku tengok kat youtube tu yang tengok sampai kol 1 pagi
nasib baik masa tengok tu tak kena "kacau" kalau tak confirm
melompat punya....
bila tengok-tengok semua tutorial terasa macam ehhh kan best kalau
dapat buat macam gini buat suka-suka pose-pose then buang lah
bukannya use sampai bebila memang ler tak boleh means kalau buat
so just use lepas dah pose mentel-mentel then remove gituk ler....!!!!
tak pon mentel buat tutorial mentel-mentel hurmmmmm...!!!!
aku dah mintak permision nak buat gituk lepas tu remove try n error
bukannya guna sampai bebila aku tahu benda tu tak boleh bawak solat
nie nak kena tekankan karang kena hentam pulak padahal haishhhh
malas nak kata nampak simple and cara pon simple tapi nak buat seksa
tu tak tahu macam mana nak kena use filted water yang bersuhu bilik
and few thing la nanti la nak try apa result apa akan terjadi nanti nak try
then post kat blog gedik ku ini tapi nak kena buli orang lain untuk tolong la
bila dah tengok lelama terasa macam nak buat cake marble plak tapi oven
otw nak sampai hehehhehehe kalau buat cake marble ley melantak kalau
buat kuku ley tengok wekkkk :P

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!