♥ Fan Hello Kitty ♥


Salam hari sabtu semua tak kuar pergi dating ker???
aku nie fan hello kitty aku pon tak tahu dari mana datangnya minat
pon aku tak pasti tapi memang kalau nampak apa-apa barang kiut
hello kitty aku akan menjadi "mereng" sedikit gila kau benda kiut
miut kalau tak terasa nak lompat-lompat aku tak pasti ler :p
sebab tu aku punya purse hello kitty mainan happy meal kalau ada
hello kitty confirm aku beli tadi aku nampak softlan hello kitty tapi
tak beli lah coz mum guna softland lain nanti lor aku beli untuk
suker suker jek lepas tu nampak tissue hello kitty nie lagikkkk
rasa macam mau beli tapi nanti ahh aku akan beli jugakkk
lepas tu pantang nampak case hello kitty mesti beli jugakk sebab
tu case iphone aku semuanya kebanyakkannya ialah hello kitty
rasa macam ianya sangatttt comey.... weeee
sanggup beli keyboard hello kitty wee mouse hello kitty cuma nie
tinggal nak cari pendrive hello kitty yang kiut miut belom jumpa
aritu aku ada beli note book hello kitty nak carik bag luggage
hello kitty lah plak so kalau travel mana-mana can use gila
kentang betol ler...!!! dulu pernah try cari calculator hello kitty tapi
tarakkk jumpa lepas tu bila tengok orang design tampal sticker
hello kitty kat ipod nano rasa macam chanteknyaaaaaaaa

   

walau aku fan giler mati sama hello kitty aku tak akan sesekali buat bilik
seperti ini hahahha pasal aku lebih suker bilik aku nampak feminine
sesuai dengan jiwa dan raga aku cewahhhhhhh ehh tapi betol haper
yang lelain memang fan giler mati sampaikan aku ada hajat if ada
kereta nanti nak buat spray pink and letak sticker hello kitty
banyak betol aku berangan rasanya macam tak akan termakbul punya
okey lor mau buat kerja.....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!