♥ Seram: Kena ganggu malam tadi ♥


Boleh plak malam tadi kena kacau sungguh menyakitkan hati betol lah eiiii
pakal jek aku tak boleh cepuk kalau boleh memang aku cepuk cepuk hantu tu
dua tiga hari lepas aku tidur lewat Alhamdulilah tak kena kacau then malam
tadi aku tidur awal lah tengah syok syok tidur terdengar suara orang ketawa
aku punya lah hangin nak sound sis pe hal ketawa tengah tengah malam
bising lah orang nak tidur amek sekali bukak mata benda lain yang nampak
"benda" tu perhatikan kitaorang tidur then dia gelak gelak lepas tu jalan
kedepan then pup hilang aku pon tak terfikir nak buat apa kira mati akal
lah kat situ yang pasti ianya perempuan tak besar tapi kecik jek kebetulan
malam sebelumnya sis mimpi hantu datang nak cekik dia bila "benda" tu
dah hilang aku plak yang tak boleh tidur malam perghhh sakitnya hati
pusing kiri tak boleh tidur pusing kanan tak boleh tidur entah kol bape baru
tertidur itu pon bila pagi bangun aku rasa macam Ya Allah kejap nya aku
tidur macam tak puas rasanya yang pasti aku tahu "benda" tu tahu yang
aku boleh nampak "dia" so nampak sangat "dia" sengaja dengki aku
dengan mengejut aku suara ketawa hampehhh betol apa "dia" ingat suara
ketawa dia tu merdu sangat ker eiiii gerammmm jek aku
dan pagi tadi jugak tengah masak sementara nak menunggu kering biarkan
bila pergi balik tengok api dah terpadam yang bestnya before tu dengar
macam orang alihkan gas makkk aiii makin menjadi jadi mengacau bila
dah gini baru mum cerita malam malam mesti dengar kat belakang
orang berbual bual padahal hurmmm hentah lah tak tahu nak kata apa
yang aku tak puas hati tu boleh plak "dia" kejutkan aku dengan suara
ketawa memang menyesal giler lah bukak mata bila "dia" dah pergi aku
tengok sis tengah syok tidur terbongkak haishhh sakitnya hati tapi bila
kecik orang kata itu langsuir entah betol ke tak aku tak pasti tapi memang
menyeramkan aku nie plak mata aku akan pandang sampai "benda" tu
hilang bila dah hilang baru aku tersentak selagi tak hilang aku rasa kaku
tak mampu nak bergerak dah start balik okey gangguan gangguan nie
rasa macam nak cepat cepat jek pindah kl tak pon pindah rumah lain
cukup seminggu gangguan dah bermula baca kat forum memang hari
pertama pindah "benda" tu tak akan ganggu tapi lepas seminggu haishh
bila lah semua gangguan nie akan berakhir suka betol "dia" mengenakan
aku mintak mintak malam nie "dia" tak ganggu aku hurmmm

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!