♥ Penutup Tahun 2012 ♥

Hari nie hari terakhir 2012 mulai esok bermula lah tahun baru kehidupan
baru azam baru secara jujur 2012 adalah tahun kedukaan kelukaan
kesedihan bermula satu per satu dugaan dan dugaan and kini semuanya
dah hancur berderai berkecai tahun nie adalah tahun pemergian arwah nenek
setelah hampir sebulan bertarung dengan sakit di hospital arwah meninggal
bulan puasa and permintaan arwah nak meninggal hari khamis telah pon
Allah makbulkan cuma aku rasa a bit terkilan kalau lah aku dapat join
mum duduk di hospital malam terakhir arwah kan bagus dapat lah aku
bersama arwah tapi yang happynya aku dapat lap lap badan arwah and
arwah tengok muka aku belai dia lap lap dia sampai nurse amek pressure
darah arwah rasa macam terganggu then arwah tengok muka aku kira
arwah tak suka lah sampai sekarang aku rasa arwah masih ada lagik
arwah belom meninggal cuma aku tak sanggup pergi kubur coz aku
rasa macam arwah sorang kat situ and arwah ada dalam tanah aku
tahu tak boleh cakap begitu tapi entah lah aritu aku pernah cakap
dengan mum masa tu hujan taw aku cakap cian nenek sorang sorang je
kat kubur dengan keadaan hujan then sis cakap dengan aku apa kena
dengan aku then aku kata nothing entah terfikir arwah jek bila dah pindah
sini aku mimpi arwah datang hurmmm bila ingatkan arwah aku rasa macam
arwah dah tak ada bila pergi rumah mama (makcik aku) terasa seolah
olah arwah masih ada tengah baring tunggu kitaorang datang bila raya
lagik katil arwah pasang cadar cantik sangat terasa seperti arwah masih
ada kat situ kalau korang nak tahu arwah meninggal pada puasa ke 13
dah nak dekat raya so memang mood raya hilang dengar lagu raya pon
tak sanggup and sampai sekarang aku masih rindukan arwah rindu
sangatt rindu zaman arwah sihat suapkan kitaorang makan and bila
aku balik sekolah arwah selalu tunggu depan pintu sambut aku balik
bila aku lambat balik dari biasa arwah risau sangat sangat Ya Allah
rindunya kenangan tu semua aku suka masakan arwah lelagi kalau paru
berempah sedap tak sempat mintak arwah cara nak buat walau pon
aku tak akan buat bila arwah datang rumah kitaorang arwah memang
tak akan masak paling arwah suka ialah bercucuk tanam ingat lagik
tangan arwah sejuk tanam apa pon cepat tumbuh kat rumah pokok bunga
semua arwah yang tanam nenek adik rindu sangat sangat dengan nenek :(
selepas arwah meningggal tak lama selepas itu bermula lah peristiwa
yang menyedihkan kerana mulut keluarga aku huru hara kerana perbuatan
keluarga aku membenci sungguh sampai mati pon aku tak akan maafkan
mereka kalau aku jumpa mereka memang sorang sorang aku bagi pelempang
dendam yang bermaharaja lela dalam hati ku ini satu hari nanti akan aku
laksanakan hidup ku kini hanya berdendam pada mereka tunggu kehadiran
aku untuk musnahkan mereka seperti mana mereka musnahkan hidup aku
kebahagian aku dendam aku hanya akan hilang bila melihat mereka
musnah seperti mana mereka lakukan pada keluarga aku ini sumpah aku
selagi mereka tak musnah selagi itu dendam aku tak akan terlerai...!!!
mulai esok aku akan menjadi lain tidak lagi menjadi diri ku mulai esok
aku akan rancang untuk membalas dendam pada mereka....!!!
so nampak kan tahun 2012 adalah tahun sedih buat keluarga aku baru
tadi mum cakap aku mengiya kan kata kata mum cuma mum tak tahu
pasal dendam yang kian membara ini and aku harap tahun 2013 kami
akan berpindah ke kl meninggalkan new location...semoga termakbul
Amin mudah mudahan.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!