♥ Auwww Chaakkk ♥


Chakkk chakkk i'm back meeeoooowwww
fuhhhh busy benor dari hari khamis sampai ler today nie pon ada la
curi curi sedikit time lepas nie lagik busy entah bila la dapat online
kat blog sob sob sob sob.....
tak apa la take time hope 23 nie dapat ler aku masih coret coret
so lama tak godek godek kat blog perghhh rindu menggilass
ada banyak benda aku nak bebel bebel aku harap sangat sangat
esok aku have time untuk bebel bebel tak apa la nie just cikit jek
bebel bebel pasal nak panjang panjang perut nie tengah sakit
sangat tak selesa perghhh stress bebehhhh....
okey la aku nak download download episod sehangat asmara
yang aku terlepas fuhhh banyaknya episod nak kena kejar grr

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!