♥ Gabungan 2 Produk ♥


Semasa aku type entry nie diri ku serba semua tak kena merimaskan
aku kerap kena begini selalunya akan hilang sendiri entah lah
langsir dipersalahkan bantal dipersalahkan tangan dipersalahkan
aku sendiri tak tahu tubuh aku nie nak apa sebenarnya nak kata
symptom nak peyed tak kot pasal aku baru jek habis peyed
tak tahu la biarlah karang lelama hilang lah sendiri lantak pi la
okey nampak tak logo tu...???
hah aku ada lah bercheta cheta nak use nie 2 produk dalam seharian
maksudnya antara nie dua pagi & malam la so kebetulan dapat la
mencuba yang lagik satu siap tanya SA boleh atau tak Alhamdulilah
can use nie dua produk nak maintane tu alamakkk haiiii menangis
kata SA skinfood if use hari hari one month ++ la tapi etude house
aku start beli bulan 11 then until now still ada sedikit sedikit itu pon
dah banyak minggu aku skip pasal dah nak habis sob sob sob
aku nie pantang ada jerawat mesti gerammm jek picit kasi hancur
lepas tu scar makk aiii scary beb ada hitam hitam kekadang tu
aku use jek spot gel mum miahahhaha suka suka hati jek kan
so SA skinfood kata better use whitening bila malam pasal malam
kan dah tak ada apa-apa activiti yang boleh mengotorkan muka
kalau siang banyak activiti yang boleh kotorkan muka fuhhhh
memula ingat nak use etude house siang manakala malam use
skinfood masa tu tak sure produk apa yang sesuai aku just tanya
tanya memula kata lelaki tu better use juice yang ada yellow
orange tu so dah set dalam otak okey karang beli yang tu sekali
kena SA yang sebetol betol terrer bab nie hah amek dia kasi yang
lagi bagus sebab spot gel untuk set nie kalau jerawat start keluar
boleh terus use tapi tak boleh use banyak just sedikit saja
katanya kalau banyak susah nak resap dalam kulit huh apa-apa je
dulu aku always use olay yang 7 botol gemuk katek tu lah
before tu ada la use garnier siap beli yang bottle green letak 
dalam fridge lepas solat isyak jek pakai sejuk jek muka gigil
gigil kulit muka bila letak tapi lama kelamaan makin malas
malas and malas aku tak suka kalau cream muka jenis bila
dah pakai rasa panas lepas tu berpeluh kena hadap kipas untuk
redakan rasa tak selesa dah lah tu muka rasa melekit lekit
semua produk yang selama nie aku use aku akan rasa macam tu
tu yang naik tension tu pon olay gemuk katek aku kena rembat
sob sob sob aku baru guna sedikit hampehhh tu pon nak rembat
cian olay gemuk katek aku tu :p
so lepas use etude house rasa lain rasa ringan selesa and bestt
tu yang buatkan aku sayang giler skincare tu plus bottle kaca
kena la jaga elok elok silap langkah pecahhh haishhhh
hope untuk yang ini rasanya sama macam set moistfull whitening
la rasa ringan jek tak rasa panas tak rasa tak selesa
untuk cotton pad etude house RM6 *rujuk post lama*
manakala untuk skinfood RM12.90*untuk ingat* mahal perghhh
paling murah thefaceshop RM5.90 ehhh tambah seposen
dah dapat etude house punya cotton pad :p
aku suka cotton pad etude house lembut jekkk dah cuba use
cotton pad yang lain rasa keras and tak besttt bila etude kata
dah habis aku pergi cari kedai korean cosmetic untuk beli cotton
pad over lebih lebihkan.....!!!!
now sejak dua menjak nie jek baru pandai jaga muka kalau tak
MALAS tak pe now nak kena rajin banyak kali untuk kasi muka
clear dari jerawat jerawat yang tak dikehendaki....!!!
nanti la aku amek semua set skincare ku masuk dalam blog
saja jek jadikan kenangan wekkk :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!