♥ Ku Berjanji ♥

 
Salam saturday semua ingat lagi tak aku pernah berjanji nak story
one week before pindah yang kena bermacam macam gangguan
ehh aku janji kat blog aku untuk coret kat dada beliau sebagai
kenangan mana la tahu kot kot dapat pindah kl :p
aku nak cerita tapi aku masih busy so nak flash back to macam
tak ada masa pulak and nak kena ingat betol betol kekadang tu
bila ada masa ialah malam grrr tak mahu ahh flashback malam
kang bermimpi pulak iskk serammm...
aku pernah minta izin dengan someone nie nak share story misteri
dia kat blog aku saja nak kasi banyak cikit story ye lo kan aku
dah berpindah dari rumah yang super scary tu so dah tak ada
la kisah scary yang boleh aku coretkan kat blog aku huhuhuhu
okey back aku dah minta izin Alhamdulilah dia izinkan hoyeee
so dia siap mintak url blog aku semua aku dah kasi cuma aku
belom ada kesempatan nak copy and masuk sini sob sob sob
walau aku nak sangatttt story tu share kat blog aku tapi itu la
aku harap aku dapat settlekan kisah one week before pindah tu
then boleh mulakan misi post story someone nie ehh kalau korang
nak share pon boleh aku tak kisah lagik suka korang just email
kat aku lah so nanti aku akan up kan kisah korang hehehhehe
aku dari dulu memang suka kisah scary sebab tu aku nak up kan
kat blog aku Insya Allah nanti aku nak korek korek kisah scary
dari mum yippyyy...
so blog kira aku promises lah ehh kalau aku terlupa nak tunaikan
tolong ingatkan ye blog ngeh ngeh ngeh.....
sabar sabar Insya Allah satu hari nanti semuanya akan ku coretkan
eiii tak sabar tak sabar...

pssst aku lagik tak sabar nak dengar MJ12 hohoho

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!