♥ Ohh Jerawat ♥

 

Korang pernah tak kena jerawat muncul seperti gambar di atas???
now kat pipi kanan aku ada benda alah nie punya la besar dari
jauh boleh nampak frusttt menggila seyyy
selalunya kalau ada gini memang aku habiskan riwayat dia dengan
mengopek pakai tangan ye aku tahu itu boleh menambahkan lagi
keburukkan muka tapi tarak boleh tahan oo tangan nie gatal jek
nak menghancurkannya nie pon rasa macam nak jahanamkan
ingat nak try sabar tengok bila kecut tapi lamanya
selalunya gunakan apa ehh untuk kasi kecut cepat cepat isk rasa
macam menyemak jek lama lama kat muka aku taw stress
aritu lepas siap pakai mask makin nampak so aku apa lagik kasi
jahanam lah perghhh lepas tu suka bangettt errr nie nak jahanam
kan la tapi tak de cermin la nak kasi jahanam hohoohohoho
selalu lalunya time peyed memang akan keluar macam bese lah
cuma aku kureng kalau jerawat banyak kat muka alahaiii
tapi mum best pasal muka mum dari dulu sampai sekarang tak ada
satu jerawat pon hinggap di muka aku nie teruk betol jerawat
naik berparut parut jerawat nie habis jahanam muka aku taw
tapi pantang jerawat naik mesti tangan pantas bertindak menjahanamkan
walau dalam hati kata jangan jahanamkan tapi tatap menjahanamkan
stress kan kalau jerawat macam gini muncul kang lepas dah di
jahanamkan muka rasa macam pedih pedih kalau tak jahanamkan
rimas plak tengok apa tah lagi tangan nie memang akan laju untuk
matikannya ohhh jerawat i hate u so muchhhhhhh
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!