❤ Muka Sembab ❤

Hari nie tv3 kasi present semperna birthday aku dia kasi cite favorite aku kal ho na ho hohohoho suker suker..!!
Muka aku nampak sangatt sembab macam banyak nangis lepas tu look sangatttt selekeh malas dah nak bersiap melawa bagai coz hati ku sangattt la sensitiff dapat sms wish pon meleleh air mata sejak sejak dah 23 tahun nie makin menjadi jadi sensetiiippp....!!!
Without no wish from u hurmm tabahkan
aje lah hati biarkan la Allah ada apa daya aku untuk melawan syaitan yang bermaharaja lela dalam rumah dia apa daya aku untuk mengubah semuanya walau aku harap permintaan ku semperna birthday ku akan di makbulkan oleh Allah kang kalau type panjang panjang makin meleleh air mata huhuhu

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!