♥ Lepas Gian ♥


Aku melepaskan gian dah ler MCD kat sini kureng tapi redha saja lor
kan ada sundae baru tu rasberry apa ntah tu ingat nak try ler sekali
pergi not available bila di tanya dah habis dah uwaaa frustttt sioootttt
tak apa next time aku pergi sekali lagik untuk mencuba as long masih
ada lagik kang kalau dah habis dah kempunan cacing perut :p
aku order triple cheese burger then sekali dia kasi quarter pounder
mak aiii menyirappp jek then aku tunjuk la resit then i think manager
kot muka tak puas hati aku tunjuk dia salah buat makk aiii geramm jek
abis dah kau salah aku order lain bayar lain then kasi lain sapa yang
tak berangin muka macam nak kena cili dengan cili padi menyampahh
eiii mode geram masih lagi terasa lepas nie menyampah nak pi MCD
kat situ mencikkk mencikkkk...
then jumpa kedai cupcake wahhhh harus mencuba so try lah 2 not bad
la cuma just teringin nak beli cupcake kat KLCC aku kalau beli 2
mesti makan satu jek yang lagik satu jarang habiss membazir yes aku
suka membazir tak pe kang harus ku terjah melepaskan gian miahaha
i love cupcake lelagi kalau cupcake tu sedap harus eat and eat and eat
mana tak makin bambam sob sob sob mood sedih menyampah kan best
kalau makan walau banyak mana pon badan tetap maintain kering jek
perghhh syokkk habis weyyy jelez beb kalau orang makan banyak
badan tetap maintain Insya Allah satu hari nanti *kenyit mata*

   

pergi jejalan then sekali jumpa number "23" aiseyyy number tu number ku 
then sis cakap tak apa la kasi jek number tu kat dia cisss mentang mentang 
jumpa "226" masa beli tu mum ada cakap kasi jek la kat sis tapi aku kata 
tak apa la sekali jumpa number "23" terus lupa diri miahahhahahhaa
so maxis "233" manakala digi "23" okey pe ada jugak number ku meeeoow
sekali pandang terus ingat number suker tapi number maxis until now tak
ingat just ingat ada "233" jek over sioootttt....
aku pergi kedai yang beli digi easy tu jugak masa beli tu banyak lagi number
now dah kurang tak banyak macam aritu fuhhhh laku habis number digi nie
dalam bebanyak la number digi paling banyak cantik & kebanyakkan murah
so tak sabar nak use number nie nak tutup number maxis yang masa baru
pindah beli....
walau digi telah patahkan napsu untuk call 24 hours free sob sob sob
tetap gigih jugak pilih digi ikutkan hati malas jek nak use phone tapi
kang tak ley bertwit twit pulak apatah lagi berinstagram miahahha
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!