♥ SkinFood ♥


Mari kita mencuba produk skinfood pulak tengok macam mana hasilnya...
aku mencuba set mandarin and parsley untuk jerawat and kulit sensitipp
hoyeee jumpa set untuk jerawat and facial foam plak amek yang green tea
dapat free gift water berry and apa ntah lagik satu tu tak taw plak nama
apa tapi tu dua set untuk kulit kering bebehhh and dapat tebus point
cheeky apa ntah lupa namanya... :p
cotton pad kat skinfood RM12.90 makkkkkk aiiiiii lagik murah etude :p
so pergi la etude beli cotton pad sekaliiiiiiiii stock habis nak kena tunggu
end this month baru ada makkkk aiii so pergi la cari the face shop
tanya sekali dia kata tak ada aku pon ehhhh bukan sepatutnya ada
ke bila mencari ada beb rega RM5.90 see bezanya cuma etude house
aku tak sure berapa RM lupasssssssss
so aku tanya la boleh tak use pagi etude then malam skinfood sekali
SA kata better siang skinfood malam etude pasal siang banyak
bacteria kalau malam just use whitening pasal terus sleep tak ada
bacteria yeeeayyyy impian ku tercapai shukkkkerrrrrrr
sempat masukkan dalam instagram kang aku nak buat beza muka
before and after shukerrr...!!!!
nie early present untuk birthday ku next weekkk horeeyyyyyy
untuk set nie ada facial foam tapi tu khas untuk oily banyak and
muka ku tak banyak oily so better ke green tea la

psssstttt yang etude house pon bagus cuma stok dah nak nazak tu yang
cari stok lain pasal aku dah ada niat nanti etude habis aku nak try
skin food

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!