❤ Tidakkkk ❤

Aduhaaaiiiii ku cuma boleh use maxis prepaid internet mahal gak rate sikit jek qouta nak buat cam ner patut ler hati nie ronta ronta nak wat scedule tapi ontah la now aku terpaksa beli tenet prepaid yang ciput dok bikin sakit hati untuk update blog muahahhahaha apa boleh buat
So aku tak boleh nak upload gambar kat blog tak boleh nak change gambar kat pesbok fuhhh nak kena redha la jawabnya tapi pe hal instagram tak boleh ekk pelik pelik tak pe kang nak try la hope jadi aku dapat sad poem dari didi sebak sedih bila baca Ya Allah bila la mereka nak sedar lama lagi ke Ya Allah??
Nanti aku nak post poem tu kat blog ku
Today Im 23 years old banyak suka duka yang telah aku lalui and kini duka yang sedang aku lalui sangat mendalam entah bila la matahari pelangi nak ceriakan balik tak tahu la....!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!