♥ Nenek Yang Di Rindui ♥


Nenek yang ku rindui teramat amat sangat :(
hari khamis lepas aku ada hal so masuk singapore jap then malam tu masa
tengah duduk duduk tengok tv bilik kazen aku dimana arwah nenek selalu
ada then hari tu aku rasa kehadiran nenek keadaan nenek sihat sangat
muka nenek berseri seri then nenek tengok aku senyum ajek sumpahhh
aku rasa lepas sangat sangat rindu aku pada nenek walau aku tak pergi
jenguk nenek.
aku dapat rasa kehadiran nenek walau tak dapat peluk and cakap apa
tapi just tubuh badan nenek berhadapan dengan aku lama jugak la
dalam beberapa minit kemudian aku tersedar semuanya hilang
bayang nenek hilang tempat yang aku rasai nenek pon turut hilang
tapi aku bersyukur banyak banyak pasal aku dah dapat lepaskan rindu
aku pada nenek rindu yang sangat sangat menggunung...
aku nie selalu bila tengok gambar nenek or kubur nenek mesti aku akan
berkata kenapa lah nenek meninggal kenapa kenapa aku tahu berdosa
mempersoalkan dah Allah tulis and sekarang nie nenek dah bahagia
di sana bukan apa aku rasa macam tak puas bermanja dengan nenek
walau selalu bermanja tapi tak pernah puas, otak nie asyik kata kenapa
tak pasal pasal buat dosa jek macam tak relakan pemergian nenek pula
sepatutnya aku kena redha dah 7 bulan nenek meninggal sekejap aje
kan 7 bulan nenek pergi tinggalkan kitaorang semua aku tak sempat
nak tunjukkan nenek siapa bakal suami ku, nenek tak sempat nak tengok
majlis pernikahan & persandingan aku walau aku nak nenek ada pada
majlis itu tapi apa kan daya Allah dah ambil nenek kembali dari kami
nak atau tidak kami kena redha walau kadang kala aku seperti tak
redha tak apa nenek kita jumpa di Sana tunggu kehadiran kami..
kalau boleh dah tak nak orang-orang yang aku sayang pergi tinggal
kan aku untuk selama-lamanya....
hati tolong la redha pemergian nenek now nenek dah bahagia di sana
nenek jumpa atok balik jumpa mak bapak nenek adik beradik nenek
nanti aku jugak akan menyusul nenek cuma tak tahu bila kalau tahu
pon harap sempat la bertaubat & Allah terima taubat ku Amin

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!